6 februari 2017

ATT VIKARIERA

Har en fullspäckad vecka framför mig och idag på fm spenderade jag tiden i en studio fotograferade ett ägg.
När jag kom hem tog jag fram kameran och knäppte av några bilder i vardagsrummet, ibland kan det vara skönt att bara knäppa av när man har varit så koncentrerad på ett objekt i några timmar.
Vardagsrummet eller tv rummet vilket nu man ska kalla det har möbler flyttats runt , var inte alls nöjd med tv position.
En vägg blev fri och fylld med massa hål, dock får reparation av dessa hål vänta.
Jag kom på vilken typ av möbel jag ville ha utmed denna vägg och det var en låg skänk, är dock inte ägare till någon än.
Sprang runt i hela huset och letade efter en möbel som kunde vikariera tills skänken är hittad och det fick bli en vit bänk med ribbor.
Höjden och bredden stämde dock inte resten, men den får stå där tills skänken är hittad.
Hoppas att ett second hand eller loppisbesök ska inbringa tur.


I oktober var jag i Marrakech och där köpte jag och min vän Anna
en stor pläd/matta som vi delade i två.
Både Anna och jag hade åtanke att sy kuddar av våra bitar och
på jullovet blev det 4 st.
Liknande kan du hitta hos MarockoDesign.

Kram
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra