15 augusti 2016

STRÖMMA FARMLODGE

På sista semesterveckan hade jag och dotter min två mysiga dagar ihop.
Vi åkte till Varberg och ena dagen besökte vi det sköna stället Strömma Farmlodge, har ni ej varit där tycker jag att ni ska åka dit.
Bohemiskt och rufft, men gott fika och vissa kvällar under sommaren live uppträdanden i ladan.

Vackra blomster inne i kafét.

Rufft och bohemiskt inne i butiken.

Solen tittade tillslut fram och min vän njöt i några sekunder, dock höll man på att blåsa bort.

Läcker vägg.
Skrev dock inget, men om jag skulle tror jag det får bli.
It take a fool, to remain sane.
The Ark.

På väg till Varberg finns det fält så långt ögat kan se.

Vi begav oss även till Apelviken, perfekt väder om man vore surfare.

Vi plockade Björnbär istället.

Kram
Sandra

2 kommentarer :

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra