10 augusti 2015

STRÖMMA FARMLODGE

Jag älskar personliga ställen, där man vet att någon har lagt ner sin själ.
Det fanns ett ställe som jag har velat besöka hela sommaren och egentligen ligger det inte så långt bort, men det tog till mannens sista semestervecka innan jag kom dit.
Visst hade jag velat åka ett tjejgäng så man bara kunde suttit och njutit, men denna gången blev det med familjen.
Har ni inte varit där så är det ett måste för ett mer personligare och bohemisk ställe får man leta efter.
Uppfyllde alla förväntningar och jag kommer åka mer än gärna dit igen.
STRÖMMA FARMLODGE
Café, bed & breakfast, konserter m.m
Ligger utanför Tvååker.
 










Ha det så gott tills nästa gång!
Kram
Sandra

3 kommentarer :

  1. What a charming place. In a lovely way worn out.
    I love your holiday pictures, too!

    SvaraRadera
  2. Älskar detta ställe, vi var där med familjen tidigare i sommar och jag trivdes som fisken i vattnet. Jag och en vän ska dit på Fredag efter jobbet och ta en fika...måste visa henne för hon har inte varit där. Som tur är så har vi bara drygt två mil dit...lycka :)
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  3. Det här är ett ställe som vi måste åka till, varit på väg två gånger, men stoppades av ösregn... ser så avslappnat ut! : )

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra