7 september 2011

KÖKSRENOVERING DEL 22: SKÅP PÅ VÄGGEN

Veckorna springer iväg och vips så är det onsdag och dax för lite kök.
I helgen fick vi upp det enda överskåp som ska finnas i köket, här har jag tänkt att förvara glas, kannor och annat som man inte vill ha synligt.
Skåpet är gammalt och har suttit över en byrå som nu finns i  sovrummet.
Skåpet är målat  med en bruten linoljefärg som jag ej kan koden på men lovar att lägga ut den lite längre fram, den blå gröna färgen ger en skön klick till det vita och trä.
Nu väntar vi på brädorna ska bli klarar, special beställda från en såg så kan vi börja med skåpsluckorna.

Tack för krya på sig hälsningarna det värmer, dock ingen förbättring än men det tar säkert sin lilla tid.

Ha en go onsdag!
kram
sandra

28 kommentarer :

  1. Hej!
    Det var en härlig färg på ert skåp!!!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Läckert !! Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  3. Mysigt skåp!
    ...matchar brödburken perfekt ;)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  4. Färgen är läcker, snyggt!

    Kram o ha det gott idag!

    SvaraRadera
  5. Underbar Pippi-färg! Alltid lika förväntansfull när det gäller ert kök!

    SvaraRadera
  6. Vilket härligt skåp! Jag tror att det är vit blandat med kromoxidgrönt, möjligen något stänk av ultramarin. Det är det som är så fantastiskt med mineralfärgerna tycker jag, att man enkelt får fram så vackra färger. Kram /Therese

    SvaraRadera
  7. Så himla läckert kök! Så den gröna färgen blir ju en riktig färgklick, och den passande gröna burken...
    Krya på dig..
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Superfint skåp. Håller verkligen med att det blir en fin brytning till allt det grå och vita!
    Hoppas att du snart känner dig bättre! Kram Amelie

    SvaraRadera
  9. Viken härlig färg det var på skåpet. Jag gillar när man blandar den typen av lugna färger med allt vitt. Det ser ut att bli riktigt snyggt i erat kök.

    Hoppas att du snabbt blir bättre, kramar Maria!

    SvaraRadera
  10. Hejsan!

    Blir superfint med skåpet och färgen är ju alldeles, alldeles underbar!

    Glömde skicka SMS igår, hör av mig idag istället!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  11. Ursnyggt. Ditt kök blir nått bort åt "hästväg"!

    Grymt snyggt! är det enda jag kan säga!!!

    I dag har jag ont i "huvet". Mina bihålor har ju krånglat till o från hela sommaren..bah..Ingen träning nu på morgonen . Får vänta ett par timmar, Nu till jobb på datorn..
    Kram vi hörs senare i dag

    SvaraRadera
  12. Men jisses sååååå fint..man baxnar..ojj..ojjj..
    Skåpet med sin gröna färg är ju bara såå fint..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  13. Härlig liten färgklick till ditt kök och passar ju brödburken perfekt.
    Inte kul med dessa förkylningar, du får försöka ta dig tid att vila dig frisk.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  14. What a great cabinet !! like the color !!...enjoy a happy wednesday darling...xxx..

    SvaraRadera
  15. Så läckert skåp. Gillar färgen väldigt mycket.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  16. Hej Sandra.
    Älskar onsdagar och dina köksbilder :)
    Skåpet är jättefint och färgen ljuvlig.
    Väntar med spänning på nästa kösredovisning.
    Ha en fin dag o hoppas du snart blir bättre.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  17. Fantastiskt fint skåp! Älskar färgen. Tycker även arbetsbänken i köket är cool, är det betong?!

    Mari

    SvaraRadera
  18. Ojjojojoj så läckert...färgen är verkligen underbar...och den lilla brödburken likaså:)) Hoppas snart förkylningen släpper:)

    Kram på dig...

    kråke

    SvaraRadera
  19. Ljuvlig färg!!

    Det är betong ni har som bänkskiva va!? Skitsnyggt:) Jag och sambon var inne på det då min bror är betongare och erbjöd sig att försöka göra en till oss. Men på något sätt rann det ut i sanden och det blev en i ask istället!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  20. Underbar färg, matchar brödburken perfekt ser jag:)

    Hoppas du blir bättre snart, själv har jag varit på massage idag igen...suck så trist:( Men det går över!

    Kram M

    SvaraRadera
  21. Å såå snyggt!! Härlig grön färg! Får man fråga efter färgkoden, hihi! Ska inte ha ett likadant köksskåp!

    Ha en fin onsdag!

    Kram kram

    SvaraRadera
  22. Vilken härlig färg ni valde till skåpet!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  23. Urläckert med det gröna skåpet....me like bigtime! Och tillsammans med brödlådan blir det perfekt ;o)
    Superkul att följa ert köksbygge!

    Ha en fin septemberkväll!
    Krya på dig-kramar
    Ulrika

    SvaraRadera
  24. Hejsan Sandra!

    Trist att du mår bra. hoppas att det vänder snart...

    Häftig färg på skåpet! Kommer att bli kanonläckert!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  25. Så snyggt det blir!!!
    Finns en liten utmaning åt dig om du vill ha den hos mig ;))
    kram susanne

    SvaraRadera
  26. Vilket fint skåp! Det kommer att bli Superfint hos er när köket är färdigt! Och vad fina ni var på ert brudfoto:) Hoppas du är bättre i dina bihålor nu. Kram

    SvaraRadera
  27. Vilket vackert skåp, underbar färg!

    Trevlig kväll
    //Annelie

    SvaraRadera
  28. Den där färgen är den snyggaste jag sett! Underbar!
    Kram Frida

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra