23 augusti 2010

Loppis på min blogg! Fleamarket on my blogg!

Då var det dax för min Bloppis!
Många bilder blir det och tyvärr hamnade det lite huller om buller, bloggen levde sitt egna liv.
Se mer info i slutet av inlägget.
Hoppas ni hittar något..

Bokstav i trä och tyg rött med beige prickar köpt        Tvålkopp nytillverkad i gammal stil.
i USA på Anthropolgie                                              40 kr SÅLD
75 kr SÅLD

Små gamla vita urtavlor 45 kr/st            SÅLDA                   Små gamla urtavlor 35 kr /st SÅLDA

Tryckpressstämplar 35 kr/st                                    Saltbehållare nytillverkad i gammalstil inköpt i Paris
            4x2 cm                                                                   70 kr SÅLD

Liten söt kanna i rosa nytillverkad i gammalstil            Gammalt Kokums Soda  SÅLD
25 kr                                                                         50 kr

Gammal Kokumskanna, tyvärr väldigt rostig i          3 st plåtburkar från Greengate i beiget och vitt
botten och lite ojämn i botten.                                  65 kr SÅLD
65 kr SÅLD

Gammal spegel 40 kr                                               Gammal porslinburk 65 kr    SÅLD

Grön sifon 125 kr SÅLD                                                   Små fina spegelbitar 15 kr/ st SÅLD

Gammal Kokumstratt 40 kr                                     Små Florabilder i lite glansigare papper 5 kr/bild

Gamla större Flora bilder på fram&baksida
 25 kr / st  19x28 cm                                                                  Kedja med klämmor & små amulleter 45 kr SÅLD
Gammalt fat Gustavsberg 20 kr SÅLD
Gammal lite söt burk i porslin 15 kr SÅLD
5 st små koppar i plåt 20 kr för alla 5 SÅLDA
Gammal tygpåse med broderad text 50 kr
Sockerlåda 200 kr
Söt anslagstavla 50 kr SÅLD
Liten glaskupa 10 kr SÅLD
Gammal strykbräda i trä 70 kr
Emaljkanna i rosa. Nytillverkad i gammal stil 50 kr
Stor strut, tillverkad av mig 35 kr
Gammal vit skål med blå rand 20 kr
Bok eller ramställ nytillverkad i gammal stil 35 kr SÅLD
Gammal kopp och fat 30 kr
Hängare nytillverkad i gammalstil Miljögården 50kr SÅLD
2 st gamla burkar Cacao 40 kr
Den stora 100 kr
Snuskburk 45 kr SÅLd
Sängbord Miljögården 200 kr SÅLD
Gamla små klämmor 15 kr/st

Lampkjol i vitt linnetyg 45 kr SÅLD



 

Lite info.
Först till kvarn gäller.
Jag vill att ni är gulliga och emaila mig det ni önskar att köpa, inga kommentarer tack.
Lättare för mig att hålla koll..
Min email
sandra.evy@iname.com
JAG HAR NU SKICKAT UT MAIL TILL ALLA, OM NI INTE HAR FÅTT NÅGOT KOLLA ERAN SPAM KORG FÖR IBLAND HAMNAR DE DÄR.

Frakt tillkommer jag skickar alla saker utom strykbrädan och sängbordet, hämtas hos mig.
Betalning sker till mitt bankkonto efter ni har fått ett mail om frakten.
Tack söta ni..
Det är inte säkert ni får svar direkt eftersom jag har två små huliganer att ha koll på.
Men ikväll får ni svar.


Berättar mer om helgen i nästa inlägg..
Kram
Sandra

16 kommentarer :

  1. Hej Sandra!

    Jag vill köpa hängaren från miljögården och bokstället + sifonflaskan.

    Hör av dig när du hinner!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Ohhh så mycket fint du säljer..kommer att gå åt som smör !!
    Och du, vilket fint diskställ du visar i ditt förra inlägg !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Tittar in här innan jag sticker i väg till jobbet :)
    Det kommer ett mail!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Vad många fina saker!
    Kan tänka mig att det gick bra för dig på din loppis=))
    Blev lite kär i ditt diskställ!

    Må gott i dag/
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Hej Sandra!

    Hade sååå gärna köpt strykbrädan och sockerlådan om jag hade bott närmare...gråter buhuu. Du vill inte skicka ju?
    Har letat länge efter en gammal strykbräda i trä men det tycks vara svårt att hitta. Så om någon har en gammal trären bräda att sälja till mej så är jag tokintresserad. Hör av er på min blogg.
    Tack Sandra för dina söta kommentarer tidigare.
    Kram Eija

    SvaraRadera
  6. Men... ska du verkligen sälja alla de där vackra sakerna?

    Misstänker att det är lite förändringar på G hemma hos dig eller? ;0)
    Skulle jag anordna loppis skulle jag inte få ihop till en flyttlåda ens...
    Ta hand om dig vännen!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  7. Hej Sandra!

    Åh vad mycket fint!

    Har mailat dig om Kockumskannan;)

    Ha en bra dag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Å, så mycket fint...fast jag som själv försöker bli av med saker på min sida får väl stå över...om det går, fniss!
    kraam

    SvaraRadera
  9. hei på deg.
    så mye nydelig du har på bloppis.herlig ord da,
    blir nok stor etterspørsel etter mange av dine ting her,
    ønsker deg en herlig dag.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  10. Jag var och fyndade på plats i lördags! Moa blev jätteglad för spegeln!=) Vilket fynd jag gjorde!
    De andra sakerna har oxå hittat sin plats.

    SvaraRadera
  11. Hej goa Sandra!

    Åh vad många fina saker!!!

    Stämplar älskar ju jag, så jag är jätteintresserad! Vad är det för bokstäver på dem?

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  12. Hej Sandra!
    Å vad mycket mysiga saker!!!!
    Hoppas loppisen gick fint!
    Ha en bra dag.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  13. Hej Sandra, ojoj vilken rusch det var på ditt loppis. så kul att nästan alla dina fina saker är sålda. Vilken bra ide' att ha loppis på bloggen. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  14. O så mycket fina saker, synd att jag har köpstopp : (

    Underbart diskställ.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  15. God morgon Sand

    oj så mycket fint !
    Dom gobitarna har ju redan gått.
    Man.får.inte varavmorgon trött.
    Hoppas att ni har haft en bra sommar.
    Har vardagen dragits igång än hos dig ?

    Tack för gratulationerna !
    Trevlig helg o lycka till med försäljnningen.

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra