12 januari 2010

ANTHROPOLOGIE

När jag var i USA för första gången sprang jag på en underbar affär som heter ANTHROPOLOGIE.
När jag kom in var miljön helt ljuvlig, härliga järnsängar med massa kuddar i typisk amerikansk stil , porslin i glada färger, massa knoppar och underbara konsoller.
Man får inte glömma helt fantastiska kläder.
Så varje gång jag har varit i USA sedan dess har jag försökt hitta en ANTHROPOLOGIE affär.
Nu finns de även på nätet och de skickar till Sverige.
Här kommer lite smakprov i massor av färg

Ett litet sött förkläde till tjejen.
Färgglada bokstäver i tyg

Bild från butik, här kunde jag spendera timmar.







Dessa bokstäver finns hemma hos mig och tillhör mina favoriter.
Har haft lite problem att hitta rätt ställe för dem, men de hamnar nog snart i vårat sovrum.
Klädhägaren har jag köpt av
för några år sedan.
Härligt läcker grön färg..
Ha det så ljuvligt!
kram Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra