17 oktober 2006

Badrum....

Kristallkronan kom på plats och badrummet är så gott som klart, lite småpynt saknas.
Detta är mina drömmarsbadrum, fick precis så som jag ville ha det...


Hittade skåpet i Moheda, det var riktigt trist men lite vit färg gjorde susen. Försökte få allt i gammal stil även kranarna. De kommer från
Mora Armatur


En liten bild av min lilla kristallkrona


Skåpet på väggen tillhörde det stora skåpet, målade om det och satte dit hönsnät.


Gardinerna är sydda av gamla, fina lakan.


Mitt drömbadkar!!!! Hittade vi hos
Svedbergs på deras årliga utförsäljning.



Härlig kväll på er!
Sandra

23 kommentarer :

  1. ....men for et fantastisk vacker badrum du har. Trodde føsrt du hadde hittat bildene på en interiør side. Dette blir man avundsjuk på. Rett og slett vackert : )

    SvaraRadera
  2. Mamma min!!!!Der vil jeg også bade og pleie meg selv.
    Trodde også bildet var fra en interiør side...
    Nydelig.

    SvaraRadera
  3. Det er det flotteste badet jeg noensinne har sett, rett og slett fantastisk! Lysekronen passet perfekt inn!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket för alla underbara saker ni säger. Jag blir så himla glad.. TACK TACK TACK Ni är så gulliga..

    SvaraRadera
  5. Jag tror jag smäller av! Så fantastiskt fiiint.

    SvaraRadera
  6. Vad ska jag säga? Underbart. Jag vill se mer bilder av ditt hus!

    SvaraRadera
  7. For et skjønt bad du har! Helt herlig!

    SvaraRadera
  8. Nyyyydelig! Akkurat slik vil jeg ha mitt bad også! Vi har også pärlspont på badet som jeg nå skal måla i en annan farg.

    SvaraRadera
  9. Tack än gång till för alla söta saker ni säger..
    Lina: Jag kommer att lägga ut lite bilder då och då från mitt hem..

    SvaraRadera
  10. Så himla fint!!!! Jag blir grön av avund över hur fint ni fått det!

    Möblerna (som jag antar har varit så där murrigt bruna) blev underbara vitmålade. Nu får jag mig en spark i baken att måla om min möbel (som är deprimerande jättebrun).

    Inspirerande kära du!

    SvaraRadera
  11. Lantliv: Japp de var en riktigt tråkig brun färg. Lite vit färg gör susen...
    TACKAR!!

    SvaraRadera
  12. For et nydelig hjem du har!

    SvaraRadera
  13. Badet ditt er helt fantastisk! Sååå heldig du er! Lysekrona ble jo helt topp!!

    SvaraRadera
  14. Underbart badrum!!

    SvaraRadera
  15. Kjempelekkert! det er et sånt baderom som man bare kan drømme om....I alle fall her hos meg ;-}
    Ønsker deg en fin helg!

    SvaraRadera
  16. Jeg blir helt stum av beundring. Tror det er det fineste badet jeg noen gang har sett.

    SvaraRadera
  17. Hei=)
    Helt ærlig,dette er det vakreste badet jeg noen gang har sett!!
    Alt er stilfult og koslig,hadde jeg fått gått inn der hadde jeg aldri kommet ut igjen.

    SvaraRadera
  18. Mycket imponerad av ert fina badrum, verkar riktigt mysigt i övriga delar av huset också.
    Väntar med spänning på fler fina bilder på övriga projekt.

    SvaraRadera
  19. Jaaadu...efter att ha sett badrummet vill man ju bara se mer... verkligen ett badrum att trivas i. Går även resten av huset i den lantliga stilen?

    SvaraRadera
  20. Jättefint! Håller på att leta färg till pärlspont, därför ramlade jag in här. Jag är glad att jag valde pärlspont nu när jag ser ditt urläckra hem!
    Åsa

    SvaraRadera
  21. Å vilket underbart badrum! Ska visa maken! :-)

    SvaraRadera
  22. Vilket fint badrum ni har! Underbart vacker kristallkrona!

    SvaraRadera
  23. Hej hallå=)
    Jag satt mest och kikade runt och hamnade på din sida av en slump!
    Och ser att jag har en exakt likadan badrumsmöbel som du har (Min står dock i vardagsrummet omålad), men efter jag sett din så bestämde jag mig för att måla om min möbel oxå;0) Min fråga är bara, hur gjorde du?? Slipade du ner den först eller?? Vad använde du för färg? Rollade eller penslade du? Hur många gånger behöver man måla?? Din ser verkligen proffisionell ut!
    Vore tacksam för svar=)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra